Tuesday, October 20, 2009

حمار و حتفضل حمار

donky+ Pictures, Images and Photos
I
I
I
i
إلي كل من استحمرني ...انت صح ....انا حمار
i
I
I
حمار ببقول لحمار
I
لو غبت عنك يا صحبى تدور عليا فين
I
قلت أدور عليك يا صحبى بين فصايل الخيل
I
يمكن ألقاك هناك واقف حرس بالليل
I
لقيتك هناك متهان وشغال خدام للخيل
I
خدام خدام مش أخر النهار بتاخد الكيل
I
حتفرق إيه حدور عليك فين ولا فين
I
ما أنت حمار ومتعلم من الدماغ للديل
I
لو عشت عمرك في قفص الأسود-حمار
I
ولو عشت عمرك في قصور الخيال-برضه حمار
I
ولو بنيت قصر في خيالك من الذهب -حمار
I
ولو سكنت عمرك في قصور الجان-برضه حمار
I
متعذ بش نفسك يا صحبي و ارضى بالمقسوم
I
أنت حمار بدماغ كبيرة وبردعه وحدوه وذيل
I
I
I

8 comments:

Anonymous said...

اولا انتي مش كدة
و بطلي كدة
انا اللي حمارة يا ستي
و انا اللي غلطانة
ممكن تسامحيني
انا اسفة

Anonymous said...

ينفع اللي بتعملية دا
لية بتضايقيني كدة
طمنيني عليكي
و تعالي اونلاين لو سمحتي
عايزة اتكلم معاكي
انا مخنوقة

Anonymous said...

صباح الخير
اولا شي يا صابرين بدي الك انو الصورة تبع الحمار بتخوف بجد نأزتني
وتانيا حشاكي انو يتقالك حمار
بس صدقيني ماحدا بيستحمر حدا
احنا ممكن احيانا بنعطي مجال لحدا يستحمرنا
فهمتي النظرية كيف :)

يا ستي انتي بتطلعي عضهور كل الحمير وبدندلي اجريكي كمان من الجنبين

وخلص اطلعيلنا من بوستات الحمير هيدي
وارجعي للحكي الرقيق الحساس

ارق تحية

ســــــــعـاد رامي said...

صابرين

مالك يا بيبي

مانا سايباكي زي الفل امبارح

اكيد مواضيع الحمير هي السبب

ولا تكون التبوله كانت مشمومه؟

سلامتك يا بيبي من الاستحمار

هههههه حلوه الاستحمار دي علي وزن الاستعمار

مسائك جميل يا جميل

Sabrina said...

السوس الكبير

معلش سامحيني...انا بمر بظروف صعبه شويه

انتي عارفه اني ما بخبيش عنك حاجه

و انتي عارفه انا اتعاملت ازاي النهارده

وانتي مجربه شعور زي ده قريب

يعني تقدري تحسي يعني ايه اللي بيه

وبعدين انا ما نمتش خالص امبارح

معلش مش قادره

الصوص اتبهدل اوي ياسوس

عارفه...اسواء احساس في الدنيا

هو الاحساس بالظلم




صباحك احلي من صباحي انشالله

Sabrina said...

انجل الجميله

انا مادري شو بسوي لاجل الناس تستريح

بس اييه معك حق...شكل الحمار يخوف...بلكي كان غضبان

كرما لعيونك عم نترك الحمار في حاله

واييه صح لسانك ماحدا بيستحمر حدا

احنا بنعطي مجال لحدا يستحمرنا


خاطرك ع راسي يا احلي انجل

عم نطلع من هيدي البوستات

مع الاعتذار

لكل حمار




ويسعد مساك انشالله

Sabrina said...

سعاد

Es geht mir wirklich schlecht Schatz. Habe gar nicht geschlaffen gestern. Hast Recht, bin wirklich so ein Dummkopf, hab nicht zugehört. Nun, es ist spät!!

Brauche Deine Hilfe...

Dein
Bebe

ســــــــعـاد رامي said...

صـــــــابرين

Dein Natel ist aus!! Was ist dann los?
Wo bist Du?