Saturday, October 10, 2009

ستظلين انتي وحدك حبي

i
i
i

قوليلي... احكيللي

شوتـأخـــرهالحكيي

اجه بعدالصيف ماولي

وهب الهوا..

والشتـي عاليبواب ناطـر..

والقمرمشيوعليه وصارتـراب وحجارة..

لكن وانتي وياي.. وياسعده من كانت انتي معه...

بعده القمرقنديل الســهر...

و الســهرمعك يحلي...

والصيف يولي ولكن...

بالشتـي الدنيي عمتشتـي ياســمين...

علي تنين... نـايمين ومتشابكين...

وعلي ضي الشمعة ياللي بيضوي ع ألبنتين بـاتذكر نزارلما قال

لن تهربي مني
i
لن تهربي مني فأني مقدرعـليك
I
لن تخلصي مني فأن الله قد ارسلني اليك
i
فمره اطلع من ارنبه أذنيك
i
و مره اطلع من اساورالفيروزفي يديك
i
وحيـن يـاتي الصيف يـاحبيبـتي.. اسبح كالاسماك في بحيرتي عيـنيك
i
i

ومابين حب و حب احبك انتي
i
ومابين واحده ودعتني
i
وواحده سوف تأتي
i
أفتش عنك هنا وهناك كأن الزمـن الوحيد زمـنك انتي
i
كأن جميع الوعود تصب في عيـنيك انتي
i
وبين كلام الهوي في جميع اللغات هناك كلام يقال لاجلك انتي
i
وشعرسيربطه الدارسون بعصرك انتي
i
i
i

11 comments:

GIA said...

حلو الواحد يتمسك بي شي حتا لو الطرف الثاني كان بدو يروح لي اي سبب كان
حلو انو نثبت للاخر انو بيهمنا ولساتو بنحبو
كثير حلو تعبيرك
كلام من الحكي تبع كل يوم
انا بعطيك
شابو
تحياتي

Sabrina said...

GIA
تسلم دياتك

عالحكي المعبر و الطالع من صميمو لقلبك

مرسي كتير لزوقك ..نورتيني

SaMoNa said...

يا سيتس أنا أسعد بكسب صداقتك وأكيد كلامك صح والزمن كفيل انو ينسيني.شكرا على الكلام الحلو و شكرا على مرورك
مع حبي

Sabrina said...

SaMoNa
وانا تشرفني تكون لي صديقه لها احساس مرهف مثلك...وبكير تقولي صابرين عندها حق..ربي يسعد اوقاتك وما تحرمينا هالطله الحلوة

Anonymous said...

صباح الخير يا صبرين
بصي هو اصلا الحب دا اكبر كدبة وانا مش مقتنعة بية اصلا لو فكرتي هتلاقي مافيش احسن من الهلس ولا تجرحي حد ولا حد يجرحك رغم اني تذوقت حلاوة الحب اات اني قررت الا اجربة ثانيا و ساحتفظ بما اوتيت داخل قلبي ابدا و سيصبح حبي الاول و الاخير لها بس انا عجبتني
الجملة دي اوي

ومابين حب و حب احبك انتي
ومابين واحده ودعتني
وواحده سوف تأتي
أفتش عنك هنا وهناك كأن الزمـن الوحيد زمـنك انتي

اتمني ان اجدها حبيبتي ثانيا بعد ان رحلت للابد و لكن صوتها و ضحكها و كلامنا سويا سيبقي داخلي ابدا

تحياتي يا صوصو
قوليلي بتملي الطيارة بتاعتك بكام ليتر عصير تفاح
هعهع

Sabrina said...

صباح النور والبنور يا ســالي

لا انا لا اتفق معك حبيبتي...الحياه من غير حب لا طعم لها ولا معني
الهلس مثل الفــاست فود .... شكله و طعمه حلو لكن منو صحي ..وبعدين اللي شبعان عمره ما يفكر في ماكدونالدز..انا صح؟ ولا كلامي مظبوط؟؟ ههههه

بعدين شوفي حتي انتي شو اختارتي من كلام نزار
ومابين حب و حب احبك انتي
يعني مازال الحب هو الاساس..انا عارفه قديش عزيز
وغالي الحب الاول..آآآه ..

ربنا يجمعك مع حبيبتك تاني ويجمع كل اللي يحبو بعض مع بعض يارب

ويالا اضحكي يا قمر احسن اشرب عصير التفاح كله وماركبكيش الطياره


صباح الورد و يالا باي يا كوكو

Anonymous said...

هاي يا صوصو
اولا ربنا مش هيجمعنا عشان كان حب من طرف واحد
انا حبيتها و هي حبت غيري
فانسي الموضوع دا
واكيد في حب بس بيجي عندي و بروح ماشي
عادي بقي
مع ان انا برج القوس يعني المفروض محظوظة بس مش شايفة انا فين الحظ دا
صباح الكمال و الحب يا رومانسية

Anonymous said...

صحصح
please remove the word moderation

Sabrina said...

آسفه يا قمر ماكنتش عارفه..معلش يمكن ربنا شايلك نصيبك في حاجه احلي و حب اكبر

في حب بس بيجي عندك و بروح ماشي؟ ايه حساسيه يعني ؟ هههههه
ماشي يا سوس احلامك اوامر...
Word moderation turned off

سلام يا لولو
ويالا باي

shalimar said...

مشششششششششششش معقول اديش الصورة معبرة وحلوة كتير لما الدني عمبتشتي من الشباك

بحييكي

Sabrina said...

Shalimar

شاليمار
يا هلا بسوريا و روايح دمشق...نورتي و شرفتي..ومرسي كتير إلك ع ذوقك حبيبتي